Mange såkaldte digitale transformationer er drevet af IT-afdelingen og fokuserer på infrastruktur optimering via cloud. Der sker desværre ofte ingen udvikling af digitale services med målrettet fokus på forbrugeren af de digitale services. Heller ikke på nye digitale services der forandre organisationens konkurrenceevne radikalt.
VeriSM™ er en service management metode målrettet den digitale tidsalder. Metoden hjælper digitale tjenesteudbydere med at skabe en fleksibel driftsmodel, der opfylder de ønskede forretningsresultater.
VeriSM™ støtter organisationer i at få succes med deres digitale tjenester ved at bruge ALLE organisatoriske muligheder, fra IT til marketing, økonomi og kundeservice til at levere værdi til forbrugerne af de digitale tjenester.
Value-driven - fokus på at bringe værdi til forbrugeren af din digitale service
Evolving - en opdateret tilgang/metodik som forsætter med at udvikle sig
Responsive - faciliterer en skræddersyet tilgang/metodik afstemt med forretningssituationen
Integrated - hjælper dig med at integrere alle dine forskellige arbejds-metodikker sammen
Service - dedikeret organisatorisk fokus på digitale services
Management - agilt fokus på styring og håndtering af dine digitale services
Hvis du vil lære mere om digital transformation kan du tilmelde dig disse to kurser:
Grundkursus ("hvad"): https://www.promentek.dk/verism-found
Avanceret kursus ("hvordan"): https://www.promentek.dk/verism-prof
Du kan også læse disse to essentielle VeriSM bøger:
VeriSM™ : A service management approach for the digital age
(ISBN: hardcopy: eBook: 9789401802413/ ePub: 9789401802598)
VeriSM™ : Unwrapped and Applied
(ISBN hardcopy: eBook: 9789401803342 / ePub: 9789401803717)
Comments