top of page

Promentek 2018 (c) All right reserved

 

Almindelige betingelser - kurser

 

Bestilling
  • Bestilling modtages via www.promentek.dk/kurser bestillingsformularen 

  • Bestillingen er bindende. Vi bekræfter din tilmelding via email.

  • Du er velkommen til at tilmelde dig frem til 7 hverdage før kursusstart men vi anbefaler aht. overtegnede kurser og din egen forberedelse at du tilmelder dig senest ift. de enkelte kursers angivne anbefalinger til forberedelsestid.

  • Hvis kurset er overtegnet kontakter vi dig med det samme og tilbyder dig en plads på førstkommende kursus med ledig plads.

  • Modtagelse af dine persondata er en forudsætning for kursus tilmeldelse og administration. For behandling af dine persondata, se vores databeskyttelsespolitik. 

 

Betaling og priser​
  • 14 dage før kursusstart modtager du en faktura med 14 dages betalingsfrist.

  • På alle kurser tillægges 25% moms ved fakturering.  

  • Ved overskridelse af betalingsfristen, forbeholder Promentek ApS sig ret til at fakturere et kompensationsbeløb på kr. 310,- samt et rykkergebyr på kr. 100,- efterfølgende rykker(e), jf. Rentelovens bestemmelser herom.

  • Der ydes ikke prisreduktion for delvis deltagelse i et kursus.

  • Kursusprisen indeholder forplejning (morgenmad, frokost, forfriskninger) på kursusdagene medmindre andet er angivet. Certificeringseksamen samt angivet kilde litteratur til forberedelsen er ikke inkluderet i kursusprisen.

  • Promentek tilbyder rabatordninger ved samlede, samtidig, kursustilmeldinger fra samme virksomhed. Kontakt os på https://www.promentek.dk/kontakt for yderligere detaljer.

​​

Afbestilling
  • Ændringer skal altid ske skriftligt via https://www.promentek.dk/kontakt

  • Afbestilling modtaget senest 21 dage (28 dage for Practitioner/Professional  kurser) før kursusdagen afregnes med et gebyr på 30 % af kursets pris.

  • Ved afbestilling modtaget mindre end 21 dage (28 dage for Practitioner/Professional kurser) før kursusdagen opkræves hele kursusafgiften samt bestilt eksamen.

  • Ved aflysning af kurser, der har udløst mængderabat, modregnes der for den opnåede rabat.

  • Du kan efter aftale, sende en stedfortræder, såfremt denne opfylder forudsætningerne for deltagelse. Dette skal aftales skriftligt ved henvendelse til https://www.promentek.dk/kontakt

​​

Aflysning af kurser

Vi forbeholder os ret til at aflyse planlagte kurser, ved for få tilmeldinger, på grund af sygdom eller anden omstændighed. Såfremt et kursus må aflyses, vil de tilmeldte deltagere blive kontaktet skriftligt eller pr. telefon med tilbud om at deltage på en anden dato eller at få det indbetalte beløb retur.

Promentek refunderer ikke eventuelle udgifter til litteratur, transport, hotel mv. 

​

Andre forhold
  • Der er elevator på vores kursus adresse

  • Hvis du har spørgsmål til logistik, faglighed, eksamen eller andet så er du velkommen til at kontakte os på https://www.promentek.dk/kontakt

​

Persondata beskyttelse

​​​

Forbehold​
  • Der tages desuden forbehold for trykfejl og udsolgte kurser.

  • Der tages forbehold for pris, tid, sted, instruktør og kursusindhold

 

Hvis du ikke er tilfreds


Hvis der er noget, som du ikke er tilfreds med i forbindelse med din deltagelse på vores kurser, hører vi meget gerne fra dig. Du kan kontakte os via https://www.promentek.dk/kontakt

 

Ønsker du at indgive en officiel klage over en vare eller tjenesteydelse, som du har købt hos os kan du kontakte Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage via www.forbrug.dk.

​

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Du kan indgive din klage på http://ec.europa.eu/odr.

​

Promentek 2018 (c) All right reserved

​

bottom of page